Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg under december 2008

Av malin sjöström - 28 december 2008 22:22

Tänk vad man kan straffa sig själv... eller

jo man äter äter å äter slänger i sig allt som inte är nyttigt... varför.. nu känner man sig inte hemma i sin egen kropp, känner mig inte nå bekväm... suck.. nu ska det bli andra bullar... eller snarare morötter.

Hundarna ska det bli ändring för också mer aktivering ska det bli använa skallen.. både dom å jag..Träningdagbok ska skrivas... I morgon bli det en lång morgon promis och sedan träning på kvällssidan.

Av malin sjöström - 10 december 2008 22:29

Har lyckats att röja en hel del hemma.. men det tar mycket längre tid än vad man tror .. Har tvättat många maskiner i dag och gjort lite mer julmysigt här. Hämtade hem Simon på eftermiddan han hade haft det jätte bra åkt pulka å käkat pepparkaka. Erika drog ut mig på en härlig vinterpromenad i dag, och solen lyckades komma en stund, hundarna var glada å sprallig. Elmer hoppade å skuttade och betedde sig som en unghund. Blev över lycklig när han tjuvade mattes vante på lek. Damerna kaxade sig motvarandra men det går dock bra trotts allt. Elmer tyckte nog att dom kunde vara tysta och i stället koncentrera sig på att busa. Sätter in lite Elmer bus bilder, men dom är dock av bra kvalite (mobilbilder)

Av malin sjöström - 9 december 2008 22:44

Skriver lite till så att det händer något på sidan.. hi hi. Har varit på möte, tittade fel på tiden tänkte att jag skulle åka mycket tidigare än jag gjorde. För att hinna träna hundarna innan mötet.. Klumpiga jag..

Han dock släppa dom så att dom fick springa lite i snön innan vi gick in. Mötet var givande och pratsamt... Elmer var på hugget, passade på å gå runt till typ alla för att bli klappad på.. Han blir lite väl övedriven å envis i    bland. men han tyckte att det var mysigt. Utzan låg å vilade på filten. Åt ern halv pizza när jag kom hem... öööööööö .. fick ont i magan.. det var bra det .. något straff ska man ha efter ytterligare syndande av fett  å socker... nä nu får det banne mig vara slut.... Lång promiss i morgon.. å bra mat.. så det så.. Sov morgon i morgon..... härligt härligt..


Lägger ut en bild på min fina grabb.. i sin fina kostym

Av malin sjöström - 9 december 2008 15:13

Härligt härligt.... nu är man nästan singel.. ha ha.. sonen är hos sin mormor och morfar och gubben är på gubbdagis..

Passar på att njuta nu.. Det kan vara lite jobbigt att springa efter en sprallig ett åring hela dagarna som klättrar på precis allt. Har jobbat några dagar på HC det har varit jätte skoj... hoppas på att få jobba mer framöver. Danne har fått rå om sonen en hel del i två veckor när jag har knegat. Ska på möte i kväll det ska bli intressant. Man får hoppas att det leder till något vettigt. Hundarna ska få följa med till klubben och springa av sig lite, ska försöka att träna lite också, nu när jag har möjlighet.Tänkte försöka att träna och aktivera dom mer kontinuerligt nu när det har lungnat ner sig lite.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards